Netrvalo ani dva roky a Nivy, najväčší multifunkčný projekt od HB Reavis, si na svoje konto pripísali ďalší rekord. Po ich úspešnom štarte, kedy za 24 dní od otvorenia prilákali svoj prvý milión návštevníkov, sú dnes najnavštevovanejším nákupným centrom na Slovensku. Svoje miesto nielen na mape Bratislavy spečatili v minulom roku 18 miliónmi návštevníkov, čo je medziročný nárast o takmer 27 %. Maloobchodné tržby presiahli 240 miliónov EUR s medziročným nárastom o viac ako 38 %.
Napriek predpovediam, že online nákupy prevalcujú nákupy v kamenných predajniach, sa opak stal pravdou. Po náročnejších rokoch, kedy aj nájomcovia na Nivách čelili pre pandémiu koronavírusu opätovnému zatváraniu a ďalším obmedzeniam, nastal v nákupnom správaní nielen Slovákov pozoruhodný zvrat.
Kým v čase pandémie profitoval z našich peňaženiek najmä online predaj, po jej odznení sa život a najmä maloobchodné obraty vrátili opäť aj do kamenných obchodov. Ukazuje sa, že víťazmi sú tí, ktorí pochopili dôležitosť omnichannel prístupu a nezanedbali ani jeden z aspektov zákazníckeho zážitku. Títo nájomcovia, majú dnes v Nivy centre prevádzky najlepšie nielen na Slovensku, ale aj v medzinárodnom meradle.
Správna voľba mixu funkcií nakupovanie – cestovanie – jedlo – relax sa v prípade Nív ukázala ako kľúčová. Tržnica Nivy sa teší priemerne 20 tisíc zákazníkom denne, Zelená strecha prilákala za posledný rok až 1,7 milióna návštevníkov.
Pochopiť a implementovať neustále vyvíjajúce sa digitálne technológie aj v prostredí nákupného centra sme na Nivách považovali od začiatku za nevyhnutný krok. Komfort nakupovania a ľahko dostupných služieb vo fyzickom prostredí sme prepojili s online svetom a výsledkom je najsilnejší Instagram účet spomedzi nákupných centier a jeden z najsilnejších komerčných TikTok účtov na Slovensku všeobecne.
Súčasťou zážitku na Nivách je aj aplikácia Ahoj Nivy!, ktorú si doteraz stiahlo viac ako 140 tisíc užívateľov. Personalizovaný obsah, odmeny, ponuky a súťaže odmeňujú zákazníkov za návštevu či nákup, no v prvom rade vytvárajú priestor pre zapojenie zákazníka aj mimo priestoru centra a vytvorenie personalizovanej skúsenosti so značkou. Tento rok v nej pripravujeme ďalšie novinky, ktoré prinesú nové možnosti interakcie zákazníka s jeho obľúbenými obchodmi.