Martin Homola je mladý perspektívny chalan, ktorý začiatkom januára začal pracovať pre spoločnosť Exponea na pozícii customer analytic consultant. Klientom pomáha naučiť sa pracovať s komplexným analytickým softvérom a učí ich, ako využiť dáta v ich biznise, čím pomáha posilniť predaje a marketing.
Consulting a zlepšovanie firiem „od A po Z“ ho bavili už od vysokej školy. Možnosti mal naozaj zaujímavé, lákali ho spoločnosti ako Google alebo World Bank, no rozhodol sa ostať na Slovensku. Jeho najväčšou výzvou je viac sa ponoriť do sveta technológií. „Tým, že mám pomerne silné biznisové pozadie a to technologické je slabšie, je to skvelá príležitosť, ako si rozšíriť obzory,“ hovorí.
Martin nie je na Nivách žiadnym nováčikom, pravidelne sa tu pohybuje už vyše šesť rokov, vypomáhal napríklad v Connect coworkingu v budove Cvernovky. „Pamätám si teda, ako Nivy vyzerali predtým a ako vyzerajú teraz. Musím povedať, že sa mi páči, ako táto štvrť vyrástla,“ hovorí. Podľa jeho slov sa Nivy stali akýmsi „uzlom“, kde sa nachádza veľa šikovných ľudí a zaujímavých firiem. „Ďalšou vecou je samotná architektúra, teda to, ako to tu vyzerá a ešte len bude vyzerať. Mám na mysli zeleň, vzhľad budov a ich funkciu. Nie sú tu len kancelárie, ale aj život okolo nich. To je na tejto časti mesta veľmi pekné,“ vymenúva Martin.
Pri otázke, či sa v okolí dá podľa neho vyžiť aj kultúrne, nezaprel svoje nadšenie pre to, čo robí. „Tým, že som v Hubhube, tak sa tu deje veľmi veľa kultúry. Okrem toho, prednášky, workshopy, networkingy alebo teambuildingy – to je pre mňa kultúrne vyžitie,“ dodal s úsmevom na záver.